Dziś mija tydzień od wydania Wiedźmina 3: Dziki Gon. Z tego co czytałem gra zbiera naprawdę super oceny w Polsce jak i na świecie. Niestety ja dopiero dziś zaczynam swoją przygodę z wiedźminem 3, ze względu, że chciałem sobie przypomnieć fabułę z Wiedźmina 2 i przed chwilką ja ukończyłem 🙂 Może i dobrze, że się tak stało CD Project zdążył wydać kilka łatek poprawiających grę (interfejs + grafika) oraz dodał kilka małych dodatków.
Czas zacząć przygodę z Wiedźminem 3: Dziki Gon.
Lista zmian i nowości w aktualizacji 1.04 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC) przedstawia się następująco:
- wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
- naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych
- wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie
- wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych
- rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach
- poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych
- ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra
- zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks
- dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu
- naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie
- poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry
- wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab
- zaktualizowano ikonę gry
- powiększono rozmiar okna z łupem
- poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu
- ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy
- wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta
- uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry
Aktualizacja 1.04 jest już dostępna poprzez Steam oraz GOG.com.